همدان

ایجاد ۲۵۰۰ شغل خانگی در نهاوند/ فعالیت ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی با شعار «بسیج پاره تن مردم» در سطح سپاه و پایگاه‌های اداری و محلات شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: مهمترین برنامه‌ها شامل افتتاح ۱۱ پایگاه مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی، چهار یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی، غبارروبی مرقد شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمایش مومنانه است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: همچنین طی این هفته رزمایش جهادگران و اعزام گروه‌های جهادی پزشکان به مناطق محروم انجام شده و برنامه میز خدمت و مشاوره در سطح مساجد و مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با پنجم آذرماه تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان  با عنوان رزمایش اقتدار بسیج در محل مصلی نهاوند برگزار می‌شود به اقدامات بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی پرداخت و افزود: ۵۲۰ نفر از بسیجیان همچنان در طرح شهید سلیمانی مشغول به فعالیت هستند و در پایگاه‌های تزریق واکسن فعالیت دارند.

مختاری از ایجاد یک پایگاه اجرای واکسیناسیون توسط سپاه خبر داد و گفت: به منظور تسریع در کار واکسیناسیون طی سه ماه گذشته پایگاه شهید سلگی افتتاح شد که طی این مدت بیش از ۳ هزار دز واکسن کرونا  تزریق شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از مشارکت بسیجیان در طرح کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی در چندین مرحله در شهرستان بین‌ نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در سطح شهرستان گفت: طی دو سال گذشته با تاسیس ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۱ میلیارد تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ شغل خانگی ایجاد شده که از دیگر اقدامات مهم بسیج شهرستان است.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا