اخبار تکنولوژی

تعرفۀ ویژۀ ایرانسل برای حج ۱۴۰۱ اعلام شد

تعرفۀ ویژۀ ایرانسل برای حج ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تخفیف‌های استثنایی مکالمه و اینترنت، ویژۀ حجاج، به مناسبت فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی و با هدف رفاه و آسایش بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران سرزمین وحی، ارائه شده است.

مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به مدت سه ماه، این خدمات را در کشور عربستان سعودی دریافت کنند.

بستۀ اینترنت با تخفیف استثنایی

تعرفه‌های تخفیفی ویژۀ ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC، Zain و Mobily در نظر گرفته‌ شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بستۀ اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند. این بسته، با حجم ۱.۵ گیگابایت و مدت ۶۰ روز، با قیمت ۱۸۰هزار تومان عرضه شده است.

فعال‌سازی این بسته با شماره‌گیری کد دستوری ۴#*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است. امکان فعال‌سازی این بسته برای حجاج، به دفعات وجود دارد.

تعرفۀ تخفیفی مکالمه و پیامک

همچنین هزینۀ هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان، ۶۰۰۰ تومان خواهد بود. هزینۀ ارسال هر پیامک، ۱۵۰۰ تومان و هزینۀ هر مگابایت اینترنت همراه نیز ۶۰۰ تومان است. دریافت پیامک در زمان رومینگ، رایگان است.

عنوان تعرفه
تماس داخلی ۶۰۰۰ تومان هر دقیقه
تماس با ایران ۶۰۰۰ تومان هر دقیقه
تماس دریافتی ۶۰۰۰ تومان هر دقیقه
ارسال پیامک ۱۵۰۰ تومان
اینترنت همراه ۶۰۰ تومان هر مگابایت

مشترکان ایرانسل در کشور عربستان، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷* ، سیمکارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن‌همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد.

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شدۀ خود اطمینان حاصل کنند.

فعال‌سازی خدمت رومینگ

فعال‌سازی خدمت رومینگ از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت ایرانسلی و یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است. به این منظور، مشترکان ایرانسل لازم است در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، ابتدا گزینه «سایر» را انتخاب کنند، سپس در قسمت «پرونده» و پس از آن قسمت «خدمات رومینگ»، رومینگ خط خود را فعال کنند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا