همدان

شعار ملت ایران محو استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سردار مهدی ظفری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز با اشاره به نقش‌آفرینی تاثیرگذار رزمندگان تویسرکان در دفاع مقدس اظهار کرد: در هر گوشه از هشت سال دفاع مقدس که نگاه می‌کنیم اثری از ایثارگری و جانفشانی فرزندان خطه تویسرکان را می‌بینیم که این یک افتخار بزرگ است.

وی با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ ادامه داد: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» از سند انقلاب اسلامی جدا شود این سند ناقص می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد: روزی شعار ملت بزرگ ایران اسلامی مبارزه با استکبار بود اما امروز وارد دوره تحقق شعار محو استکبار یعنی دوره تکاملی شدیم.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز گرچه توطئه می‌کند؛ اما به وحشت و ترس افتاده و به روز سرنگونی‌اش فکر می‌کند گفت: انقلاب اسلامی در عرصه قدرت در جهان تغییر استراتژیک ایجاد کرده است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه بیشترین خاطرات قبل و دوران دفاع مقدس را در جمع دانش‌آموزان داشتیم بیان کرد: دانش‌آموزان سنگر به سنگر و در عملیات‌ مختلف در دوران دفاع مقدس جانفشانی و ایثار داشتند؛ شک نکنید پیروزی ملت ایران در مقابله با استکبار مرهون حماسه جوانان ایران زمین است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه دانش‌آموز جمهوری اسلامی نباید خودش را کوچک ببیند، بیان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس مقابل همه دنیا جنگیدند و پیروز شدند، امروز هم می‌تواند در صحنه‌های کسب علم و معرفت، اجتماعی و… موفق و سربلند باشد.

وی با بیان اینکه ما وارث شهدا به ویژه شهدایی چون شهیدفهمیده، شهید نوجوان کیانی… هستیم خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموز نظام دینی جمهوری اسلامی خیلی بزرگ است؛ تردید نکنید دشمنان از شما نسل نوجوان و جوان دانش‌آموز ایران اسلامی واهمه دارد.

ظفری با تاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی می‌توانند انسانی بزرگ چون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باشند بیان کرد: شهید سلیمانی اندیشه بزرگی داشت و خود را درگیر حزب و جناح و چپ و راست نمی‌کرد، اگر غیر از این بود که شهید سلیمانی نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی معتقد بود هر کدام ما باید یک شهید باشیم، در پاسخ به اینکه حال چطور می‌توانیم حاج قاسم سلیمانی شویم؟ گفت: هرکس محل مبارزه‌اش، جایگاهی است که فعالیت می‌کند، پس اگر بخواهیم با تبعیت از اصول دینی و انقلابی می‌توانیم شهید سلیمانی باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همدان با تاکید بر اینکه امروز در کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد تاکید کرد: آن‌ها که دنبال حزب و جناح و چپ و راست ‌می‌گردند، بدانند هدف انقلاب اسلامی حزب و از این دست حرف‌ها نیست؛ بلکه تشکیل امت اسلامی است.

وی ویژگی جامعه توحیدی را ارتباطات قلبی براساس مهربانی و عاشق بودن نسبت یکدیگر دانست که در صورت تحقق این جامعه باید منتظر ظهور باشیم یادآور شد: در جامعه ولایی هیچ کس نباید تماشاچی باشد، اصولی داریم که باید دنباله‌رو آن باشیم.

سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان نیز با بیان اینکi حرکت تاریخی دانشجویان دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کرد به نقش‌آفرینی جوانان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: امروز ایثارگری جوانان انقلاب اسلامی ایران به الگوی برای جوانان حق‌طلب دنیا تبدیل شده است.

در پایان این مراسم دانش‌آموزان تویسرکانی همراه با فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش در محوطه سالن فردوسی در اداره ارشاد اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شعار «مرگ بر آمریکا» و… را فریاد زدند.

انتهای پیام/89010



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با تشکر از شما، این یک راهنمای گام به گام بسیار مفید است.
    ماه هاست که این سایت را می خوانم پس از شما متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا