سمنان

برپایی نمایشگاه محصولات و صنایع دستی در ورودی شهرهای استان در نوروز ۱۴۰۲

برپایی نمایشگاه محصولات و صنایع دستی در ورودی شهرهای استان در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۴۰۱ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان گفت:شهرداری ها نقش اصلی را در برپایی غرفه های نمایشگاهی در ورودی شهرها بر عهده دارند که ضرورت دارد در این خصوص ورود جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه راه ها در محدوده دهیاری ها، در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی ۱۴۰۲، اتومبیلهای هشدار دهنده با چراغ های گردان مستقر شدند.

هاشمی افزود: بانکهای عامل در راستای تامین نقدینگی خودپردازها برای استفاده مطلوب مسافران، زائران و هم استانی ها در نوروز ۱۴۰۲ اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: نظارت بر بازار و همچنین مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و رستوران ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران و هم استانی ها در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بیش از پیش و به صورت ویژه در دستور کار باشد.

استاندار سمنان با تاکید بر تامین سوخت‌ مورد نیاز در جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان، گفت:بنرهای اطلاع رسانی مراکز خدماتی، نانوایی ها، داروخانه ها، اصناف و سایر بخش های کشیک برای استفاده مسافران و زائران در ورودی شهر ها نصب شود.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا