سمنان

صنایع کم‌آب‌بر در سمنان مستقر شود/ لزوم احیای واحدهای صنعتی راکد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در دیدار علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با وی که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: صنعت زیربنایی است که با ریل‌گذاری مشکلات فرهنگی، اجتماعی و بیکاری از طریق آن رفع می‌شود.

وی توجه به صنایع غیرفعال را مهم دانست و افزود: برخی واحدهای صنعتی راکد است که باید با مساعدت‌ها نسبت به احیا و راه‌اندازی آن‌ها اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به چالش کمبود آب این استان، خاطرنشان کرد: باید به استقرار صنایع کم‌آب‌بر در استان سمنان توجه شود.

مطیعی اضافه کرد: سمنان، استانی صنعتی است و از ایده‌های جوانان و نخبگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده شود.

وی با اشاره به مواجه صنعتگران با بروکراسی اداری، تأکید کرد: باید به مرحله‌ای برسیم که سرمایه‌گذاران را شناسایی کرده و مقدمات لازم را برای سرمایه‌گذاری آنها فراهم کند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاران در حد توان حمایت کند تا امیدواری که در دولت جدید به وجود آمده است، محقق شود.

مطیعی تأکید کرد: با کار و تلاش بیشتر پیوند مردم و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می‌شود.

به گزارش فارس؛ علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هیأت همراه طی سفری دوروزه به‌منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی به استان سمنان سفر کرد.

رسولیان در این سفر ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  سمنان با محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند و در کارگروه رفع موانع تولید استان حضور می‌یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا