یزد

استاندار یزد: اقدام انقلابی باید مبتنی بر علم و کارشناسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی دقایقی پیش در آئین اختتامیه هفته پژوهش استان، با بیان این‌که علم قدرت می‌آورد، اظهار کرد: اگر امروزی کشورهای ابرقدرت وجود دارد به علت قدرت علمی آنهاست وگرنه سایر فاکتورهای قدرت کمتر از ما نباشد بیشتر از ما نیست.

وی افزود: اساس توسعه این کشورها علم و فناوری است و اگر ما می‌خواهیم در دنیای امروز قدرتمند باشیم باید از این مسیر حرکت کنیم لذا توجه به علم و فناوری و ارتباط آن با بدنه جامعه و صنعت به همین دلیل است.

استاندار یزد با بیان این‌که اقدام انقلابی به زیرساخت‌های خاص خود نیاز دارد، گفت: داشتن جسارت بجا و درست یکی از زیرساخت‌های لازم برای کسب دستاوردهای بزرگ است و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است.

فاطمی با بیان این‌که اقدام انقلابی زمانی انقلابی است که مبتنی بر علم و کارشناسی، پژوهش و آخرین متدهای پذیرفته شده علمی و عقلی باشد، تصریح کرد: اساس اقدام انقلابی در توسعه و پیشرفت استان دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری و دانش بنیان و بدنه صنعت و معدن است.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت هفته پژوهش تأکید کرد: باید همه بدانند اگر قرار است یزد را به جایگاه مستحق خود برسانیم باید از این مسیر حرکت کنیم و من سپاسگزارم که انرژی و تلاش در عرضه اقدام متفاوت این برنامه داشتید.

وی خاطرنشان کرد: ما معضلات و مشکلات استان را از همین پیوند می‌توانیم حل کنیم و مشکلی وجود ندارد که راهکار علمی و کارشناسی نداشته باشد.

فاطمی در پایان با بیان اینکه باید در میدان و با نتایج محسوس شاهد اجرای تفاهم نامه ها باشیم خاطرنشان کرد: باید هر سه ماه یکبار در همین مکان و درشورای لخش خصوصی و دولت گزارشی از عملکرد در راستای اجرایی تفاهم نامه ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ر/ی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا