یزد

زیارت نیابتی قبور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در یزد

میرزا طیبی، معاون رسانه‌ای و ارتباط مردمی طرح زیارت نیابتی سازمان بسیج دانشجویی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس در این استان، اظهار کرد: همانطور که خداوند در آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ، امت را به اتحاد و همبستگی دعوت کرده است و باتوجه به نزدیک شدن به ایام شهادت ، شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در راستای رسالتی که به عنوان دانشجویان این مرز و بوم بر عهده داشتیم  بر آن شدیم که طرح زیارت نیابتی از مزار پاک این دو شهید بزرگوار را راه اندازی کنیم.

وی افزود: در این طرح مردم شریف عراق به نیابت از مردم ایران و هم میهنان ایرانی به نیابت از مردم عراق تربت پاک شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را زیارت کرده و یاد سرداران مقاومت را زنده نگه داشته و با این حرکت نمادین بار دیگر اتحاد و اقتدار دو ملت را به رخ دشمنان می کشند.

طیبی گفت: علاقه‌مندان به این منظور می‌توانند از لینک ثبت‌نامی که طراحی شده و در اختیار ملت ایران و عراق قرار گرفته است، وارد سایت http://www.iccbso.ir/ziarat شده و در این طرح شرکت کنند.  

معاون رسانه ای بسیج دانشجویی یزد در پایان با بیان این‌که بحمدالله تا به حال  از هردو کشور استقبال خوبی از این طرح  شده است، خاطرنشان کرد: نشان دادن اتحاد و وحدت هر دو ملت، حب به هردو شهید معزز و خونخواهی آن بزرگواران مهمترین هدف طرح زیارت نیابتی است.

انتهای پیام/الف/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا