قزوین

کشف روغن خوراکی و آرد احتکارشده در قزوین

کشف روغن خوراکی و آرد احتکارشده در قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در پی ارسال گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مورد کشف بیش از ۳۳هزار کیلو روغن خوراکی از یک واحد تولیدی در استان قزوین، پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
او افزود: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را نظر به قانون تشدید محتکران و گران‌فروشان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از ۷میلیارد و هشتصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
این مسئول گفت: در گشت‌های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک کارگاه تولیدی رشته آشی در حومه قزوین در حدود ۶۳۰کیسه آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد و پرونده‌ای به عنوان خریدوفروش کالا خلاف ضوابط و مقررات و همچنین عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شد که پس از رسیدگی، شعبه ویژه متخلف را محکوم به عرضه کالادر شبکه توزیع وبه پرداخت بیش از۷میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال محکوم شد.
حسن‌پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه می‌رسند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی قاطع و بدون اغماض است، افزود: افزایش محکومیت‌ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی است.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا