قزوین

شهر قزوین، هوشمند می‌شود

شهر قزوین، هوشمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ مهدی صباغی، شهردار قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور لطف‌اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی و تعاملات تنگاتنگ می‌توانیم بسیاری از مشکلات حوزه شهری را که با وزارتخانه‌ها گره خورده است را حل کنیم.
او همچنین در ادامه با اشاره به توان تخصصی و ظرفیت لطف‌اله سیاهکلی در امور فناوری اطلاعات گفت: لطف‌اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تجربه و تخصص خوبی که درعرصه امور فنی و الکترونیک و آی‌تی دارند؛ می‌توانند ما را در اجرای طرح شهر هوشمند کمک نمایند، لذا از ایده‌های کارشناسی ایشان برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده می‌کنیم.
صباغی از تدوین برنامه مدون برای سال۱۴۰۱ در راستای هوشمندسازی شهر قزوین خبرداد و گفت: دراین زمینه برنامه خوب و مدونی داریم و به تدریج آن‌ها را عملیاتی می‌کنیم.
او ضمن تشکر از بازدید نماینده مردم قزوین در مجلس از پروژه‌های در حال اجرا در شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پروژه‌های در حال اجرا در شهرداری قزوین را به اطلاع نمایندگان مجلس می‌رسانیم تا هم در جریان کارها قرارگیرند وهم از دیدگاه‌های تخصصی آن‌ها برای اصلاح امور، بهره‌برداری کنیم.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا