قزوین

برف و کولاک قزوین را فرا می‌گیرد

برف و کولاک قزوین را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا بر هشدار نارنجی  صادره از سوی سازمان هواشناسی، از صبح روز پنج شنبه ۷ ام الی  جمعه ۸ بهمن،  با ورود و گذر  یک سامانه سرد بارشی از سطح استان، شاهد بارش برف و باران در برخی مناطق استان و برف و کولاک  به همراه  باد شدید و مه گرفتگی در گردنه ها ، محورهای مواصلاتی و  نواحی  کوهستانی خواهیم بود.
همچنین به دلیل کاهش دما، در سطح جاده ها و راههای روستایی و گردنه های مرتفع، پدیده یخ زدگی و لغزندگی رخ خواهد داد و احتمال اختلال در تردد وجود دارد.
مهدیخانی تاکید کرد: مقتضی است هم استانی های محترم  هشدارهای صادره  را جدی  گرفته و از  تردد بی مورد درجاده ها و مسیرهای لغزنده و نیز صعود به ارتفاعات  خودداری  نمایند. به پرورش دهندگان دام و طیورنیز توصیه می شود نسبت به ذخیره سوخت کافی اقدام نمایند.
همچنین توصیه می شود نسبت به محکم سازی سازه های موقت و سبک و نیز داربستها اقدام نمایند.  علاوه بر این از ایمنی وسایل گرمایشی گاز سوز جهت جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن  اطمینان حاصل نمایند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا