تهران

معاون اول رئیس جمهور: ترویج مکتب‌ شهید سلیمانی، ضامن استمرار نظام اسلامی است

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در آستانه دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام، امام راحل، مقام معظم رهبری و امام حسین(ع) است که امیدوارم شفاعتش شامل حال‌مان شود.

وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های حاج قاسم گفت: شهید سلیمانی از همه چیزش گذشت و خداوند همه چیز به او داد و بزرگترین اجری که شهید سلیمانی گرفت که اجر بی‌بدیلی است، نحوه شهادتش است که به دست شقی‌ترین افراد عصر حاضر اتفاق افتاد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در بین مردم و مسؤولان، بیان کرد: متاسفم برای بعضی چهره سازی‌هایی که در رسانه‌های مختلف انجام می‌شود. ما باید سبک زندگی شهید سلیمانی را مرتب ترویج کنیم.

مخبر در ادامه به برخی ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم اشاره کرد و افزود: اهداف، مکتب و سلوک شهید سلیمانی همچنین اعتقادش به ولایت و جانفشانی‌اش برای نظام باید برای مردم تببین شود.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ شهید سلیمانی باید توسعه پیدا کند، تصریح کرد: حاج قاسم همواره در مسیر امام(ره) حرکت می‌کرد لذا ضمانت استمرار نظام اسلامی در ترویج چنین مکتب‌هایی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا