همدان

معرفی برگزیدگان سی‌وسومین جشنواره تئاتر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز آیین اختتامیه سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان در مجتمع فرهنگی‌، سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

بر اساس آراء هیئت داوران دوره سی‌وسوم جشنواره متشکل از محمود فرهنگ، احمد بیگلریان و سهراب نیک‌فرجاد، برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در بخش موسیقی لوح سپاس و جایزه نقدی به مرتضی بختیاری آهنگساز نمایش “شب عید” و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محمد نیکومنش آهنگساز نمایش “بی‌وقفه یاغی”  از تویسرکان به عنوان اثر برگزیده اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مهدی حبیبی طراح صحنه نمایش “بی‌وقفه‌ یاغی” از تویسرکان اهدا شد.

هیئت داوران جایزه ویژه خود را به مهرسا مدیحی و عسل موسوی بازیگران کودک نمایش “شب عید” اهدا کرد.

در بخش بهترین بازیگری زن، محیا جباری بازیگر نمایش “بساوایی” از ملایر به عنوان نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی را دریافت کرد، نرگس خاک‌کار بازیگر نمایش “بی‌وقفه یاغی” از تویسرکان دوم شد و نعیمه حامیان بازیگر نمایش “گمگشته” و “کمدی مزخرفات” از همدان، رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش بهترین بازیگری مرد، سعید باغبانی برای بازی در نمایش “شب عید” از همدان به عنوان نفر اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را دریافت کرد.

سید مهرداد کاووسی حسینی بازیگر نمایش “مرغ باغ هپروت ” از همدان رتبه دوم را به دست آورد و احمد جلیلوند برای بازی در نمایش “شب عید” از همدان و امیرحسین فاطمی برای بازی در نمایش “کمدی مزخرفات” از همدان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش نمایش‌نامه‌نویسی، سجاد طهماسبی نویسنده نمایش “بی‌وقفه یاغی” از تویسرکان مقام اول را کسب کرد‌، سعید حسین‌پور نویسنده نمایش “بساوایی” از ملایر و مهدی شادمانی روشن نویسنده نمایش “شب عید” از همدان به طور مشترک دوم شدند و بهروز ناصر شریعتی و حجت بیات نویسندگان نمایش “کمدی مزخرفات” از همدان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش کارگردانی، سجاد طهماسبی برای نمایش “بی‌وقفه یاغی” از تویسرکان رتبه اول را به دست آورد، لوح سپاس و جایزه نقدی به بهرام حاج‌علی اکبری و سعید حسین‌پور از ملایر کارگردانان نمایش “بساوایی” از ملایر اهدا شد و سعید باغبانی و محسن سپه‌دوست کارگردانان نمایش “شب عید” از همدان سوم شدند.

هیئت داوران سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان دو نمایش “بی‌وقفه یاغی” از شهرستان تویسرکان و “بساوایی” از شهرستان ملایر برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، معرفی کردند.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا