همدان

قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول

مهدی الوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول اظهار کرد: بنا بر ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار حساس دو تیم خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ دسته اول را داوران همدانی قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این ابلاغ، حامد رنجبرصولتی داور وسط این دیدار خواهد بود و محسن دوستان نیز به عنوان کمک اول، او را همراهی خواهد کرد و وظیفه داور چهارمی این دیدار نیز بر عهده حجت قپانوری خواهد بود.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان با اشاره به حضور داوران همدانی در کلاس پیش‌فصل لیگ دسته دوم و سوم کشور، افزود: کلاس پیش‌فصل و برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران، به مدت دو روز به میزبانی محمدشهر استان البرز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال ۱۴ داور و کمک داور همدانی در این کلاس حضور خواهند داشت تا آماده شروع مسابقات شوند.

الوندی گفت: محمد امیرنژاد از رزن، محمد مولوی، ایمان چگینی و سجاد کیانی از نهاوند، حسین عارفی از ملایر و علی نیکو از همدان به عنوان داور به این کلاس فراخوانده شده‌اند.

وی اضافه کرد: مرتضی فاطمی‌صدر، سامان سحاب‎منش، ابوالفضل بیات و احمد رضایتی‎آشنا از همدان، امین سخایی و سیدنعمت میرغفار از رزن، میثم ترک‎‌جوکار از ملایر، محمدمتین مصباحی از بهار نیز به عنوان کمک‌داور دعوت‌شدگان به این کلاس هستند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان خاطرنشان کرد: همدان یکی از استان‎های پیشتاز در امر داوری است که بالغ بر ۸۰ داور فعال در عرصه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا