سمنان

اصناف سمنان در دوران کرونا چقدر وام گرفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی سلامتی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: این کمیته در ابتدای همه‌گیری کرونا برای تأمین ماسک و اقلام ضدعفونی فعالیت خود را آغاز کرد و اقدامات بسیار ارزنده‌ای نیز در آن برهه زمانی انجام شد.

او گفت: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت سفارش مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک با استفاده از ظرفیت شرکت پست استان در بحبوحه نیاز مبرم مردم امری بسیار تأثیرگذار بود.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر، ۱۱ واحد تولید مواد ضدعفونی و ۱۲ واحد تولید ماسک در استان فعالیت دارند.

سلامتی بیان کرد: ماسک و مواد ضدعفونی در حال حاضر به‌وفور در اختیار مردم استان قرار دارد و موارد و مباحث مرتبط با تسهیلات کرونایی اصناف نیز توسط این کمیته پیگیری شد.

او تصریح کرد: تاکنون پنج هزار و ۶۵۰ درخواست تسهیلات اصناف استان در دوره کرونا، با اعتباری بالغ بر ۹۸۲ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است که ۷۰ درصد تسهیلات درخواستی پرداخت شده است و این مهم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا