خوزستان

انتقاد استاندار خوزستان از روند کُند احداث پایانه گل و گیاه دزفول

انتقاد استاندار خوزستان از روند کُند احداث پایانه گل و گیاه دزفول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری recive؛صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حسینی محراب استاندار خوزستان در بازدیدی از پایانه گل و گیاه و محصولات کشاورزی شهرستان دزفول گفت؛ با کمک های بسیاری که برای فعال سازی این پایانه طی ۲ سال اخیر انجام شده انتظار داشتیم این طرح اکنون قابل بهره برداری باشد.

وی افزود: گره گشایی از روند احداث زیرساخت های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

ایشان با اشاره به پرداخت نشدن تسهیلات به این پایانه، افزود: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می شود.

استاندار خوزستان در این بازدید دو معاون خود را مسوول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان در همین بازدید، پس از تماس با مدیر بانک کشاورزی استان، دلیل پرداخت نشدن تسهیلات مصوب به این پایانه را مشکل وثیقه اعلام کرد که مقرر شد متولی این پایانه روز شنبه هفته آینده با تودیع وثیقه اقدام نماید.

آقای خردمند فرماندار ویژه شهرستان در خلال این بازدید گفت : با راه اندازی پایانه گل و گیاه، علاوه بر بستر سازی برای محصولات دزفول، از ضرر و زیان به کشاورزان نیز جلوگیری می‌شود.

وی احداث پایانه گل و گیاه دزفول را در ارتقای تولید محصولات کشاورزی موثر دانست و ادامه داد: تمام ظرفیت شهرستان برای فعال سازی این پایانه به کار گرفته شده و بیشترین کمک در سال گذشته به این پایانه انجام شده است.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا