سمنان

هوشیاری ماموران کلانتری آرادان دست قاتل فراری را رو کرد

هوشیاری ماموران کلانتری آرادان دست قاتل فراری را رو کرد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،سردار «عبدالله حسنی» در گفت و گویی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان آرادان، بلافاصله مأموران کلانتری شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سردار حسنی در ادامه افزود: مأموران کلانتری در محل حادثه با یک فرد تبعه خارجی مواجه می‌شوند که علی‌رغم جراحت اصرار داشت آسیبی ندیده و مشکل خاصی ندارد که مأموران به علت شدت جراحت و استرس بالای وی و خون آلود بودن داخل خودرو به وی مظنون می‌شوند.

سردار حسنی تصریح کرد: با توجه به مدارک و مستندات مشکوک در صحنه، با هماهنگی قضایی، فرد مظنون به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به بررسی های هوشمندانه و بازجویی های تخصصی پلیس از مظنون پرونده گفت: در نهایت متهم اعتراف کرد که خودروی واژگون شده را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده است و با دروغ راننده را به یکی از روستاهای اطراف شهر گرمسار برده و با چاقو قصد تهدید و سرقت خودرو را داشته که با راننده درگیری فیزیکی پیدا می کند و چند ضربه چاقو به وی می‌زند و او را در همان حالت رها کرده و خودرو را سرقت می کند که در یکی از جاده های اطراف شهرستان آرادان به دلیل سرعت بالا واژگون می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با این اعترافات متهم، تیمی از ماموران شهرستان آرادان و گرمسار به محل اعلامی توسط قاتل می روند و در آنجا با پیکر بی‌جان فردی ۴۵ ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه می شوند.

سردار حسنی در پایان تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا