سمنان

نگاه هزینه ای به اعتبارات پژوهشی مهمترین آفت است

نگاه هزینه ای به اعتبارات پژوهشی مهمترین آفت است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان،فرشید فلاح شنبه شب در آیین تجلیل از اعضای شورای پژوهش و فناوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: اعتبارات پژوهشی در دستگاههای اجرایی دولتی به حداقل تکلیف قانونی محدود شده تا آنجا که توانی بوده، توجه به حقوق و مزایای کارکنان اداری و نیازهای معیشتی آنان در برابر پژوهشی که ثمرات آن برای آیندگان است اولویت یافته است.

وی، چرخه طولانی طرح تا اجرای پژوهشی را به عنوان آفت دوم دانست و اظهار داشت: نیاز امروز و سوال امروز تا تبدیل به سوال پژوهشی شود و چرخه تصویب طرح ها را طی کند، پاسخ دیگر حداقل برای شرایط در حال تحول فرهنگ به شمار نمی آید.

فلاح تصریح کرد: چرخه طولانی تصویب طرح پژوهشی تا اجرا، مدیران را ناگزیر از انتخاب راههای دیگر مشورتی به جز پزوهش می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نامگذاری روزی از ایام به نام پژوهش فرصت مغتنمی است تا از خدمات اعضای شورای پژوهش و فناوری این اداره کل تقدیر و از خدمات آن تجلیل شود اظهار داشت: همکاری برخی از این اعضا از یک دهه همکاری فراتر رفته و این جای تجلیل و تکریم دارد.

آیین تجلیل از اعضای شورای پژوهش و فناوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته پژوهش و با حضور جمعی از مدیران و مسوولان دانشگاهی، اجرایی، استادان و پژوهشگران در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.

در این مراسم همچنین از مرحومه عصت اسماعیلی بانویی صاحت اندیشه که عمر خود را صرف در تحقیق، تالیف و پژوهش کرد تجلیل و یادش گرامی داشته شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا