سمنان

صدور مجوز فعالیت ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان

صدور مجوز فعالیت ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان

به‌گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور، روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ گفت: با صدور مجوز فعالیت ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در شهرستان دامغان، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۴ باب افزایش یافت.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی وزارتخانه میراث، گردشگری و صنایع‌دستی و واگذاری آن به استان‌ها و با استناد به بند پ و تبصره یک ماده سه قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی مصوب مجلس شورای اسلامی، مجوز فعالیت این فروشگاه‌ها در دامغان صادر شد.

سلطانی‌پور افزود: تمامی فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌های صنفی مختلف استان سمنان می‌توانند با مراجعه به حوزه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با ارائه مدارک لازم از این امتیاز بهره‌مند شده و با دریافت مجوز فروشگاه صنایع‌دستی، مشمول قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی شوند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۵ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۷ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان تحت مجوز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت دارند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا