سمنان

روز جهانی قدس برای دانش آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش آموزان انجام شود

روز جهانی قدس برای دانش آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش آموزان انجام شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، عادل خالقی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست گفت: روز قدس روز اعلام همبستگی با آرمان‌های قدس فلسطین است و باید به آن به عنوان مسئله نخست جهان اسلام نگاه کنیم.

وی با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: باید برای نسل جوان امروز بویژه جامعه دانش آموزی این روز تعریف شود.

خالقی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس برای دانش آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش آموزان انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، بابیان اینکه مسئله‌ی فلسطین جزو مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است گفت: اتفاقات فلسطین در کلام معظم رهبری و اینکه رژیم منفور صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید هم چنان حمایت از مردم فلسطین به قوت خودش باقی است.

عرب خراسانی افزود: مجاهدات فداکارانه‌ شهید سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و مقاومت بر کسی پوشیده نیست. انشااله روزی برسد که قبله ی اول مسلمین در اختیار مسلمانان قرار بگیرد.

وی جریان سازی روز قدس و فرهنگ مقاومت در بین دانش آموزان و فرهنگیان را از اولویت های آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این جریان سازی باید از قبل و حتی پس از آن نیز در مدارس استمرار داشته باشد.

در پایان هریک از اعضا کارگروه و سایر مدعوین از دیگر دستگاه های اجرایی به اظهار نظر و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا