سمنان

آخرین رنگ‌بندی کرونایی استان سمنان/ آرادان از شرایط آبی خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه‌ای با مسؤولان بهداشتی و درمانی استان سمنان با بیان اینکه در شیب نزولی ابتلا و سرایت کرونا در استان با توقف مواجه شدیم، اظهار کرد: این توقف در آمار در سطح رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان نیز تغییر ایجاد کرده و شهرستان آرادان از وضع آبی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرده و نیاز است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به‌منظور حفظ وضع موجود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار در وضع نارنجی کرونایی، شهرستان‌های مهدی‌شهر، سرخه و آرادان در وضع زرد و شهرستان میامی کماکان در وضع آبی کرونایی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در بقیه شهرستان‌های استان نیز در وضع کاهش آمار ابتلا و سرایت بیماری، توقف ایجاد شده است، عنوان کرد: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، نیاز است طی بازدیدهای مشترک دانشگاه‌های علوم پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت‌ ویژه صورت گیرد.

خجسته‌پور با تأکید بر اینکه در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره در رتبه‌های شاخص و برتر کشوری قرار داشتیم، خاطرنشان کرد: اقناع‌سازی که همواره مورد تأکید ریاست جمهوری نیز قرار دارد، باید در دستور کار قرار گیرد و مردم را نسبت به جلوگیری از ساده‌انگاری و همچنین واکسیناسیون همگانی آگاه‌ سازیم.

وی گفت: واکسیناسیون ۸۳ درصد جمعیت زیر پوشش استان سمنان برابر کرونا نسبت به میانگین کشوری بالا است؛ اما شاهد کُند شدن سرعت واکسیناسیون در استان هستیم که توصیه داریم واکسیناسیون با جدیت از سوی مسؤولان و مردم دنبال شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا