سمنان

امکانات نرم افزاری، بستری برای فراهم نمودن رضایت مشترکین است

امکانات نرم افزاری، بستری برای فراهم نمودن رضایت مشترکین است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان: محسن مقصودی سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: یک سازمان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین خود نیازمند برقراری یک بستر ارتباطی مناسب و سریع همانند چت آنلاین و راه اندازی یک وب سایت به زبان دوم(انگلیسی) است؛ شرکت گاز استان سمنان در همین راستا همواره به تسهیل برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی در فراتر از مرزهای داخلی می اندیشد.

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه دارا بودن یک وب سایت به زبان دوم برای سازمان ها و مشاغل یک ضرورت است، گفت: زبان دوم، زبان رسمی تعاملات تجاری، سیاسی، علمی و فرهنگی دنیاست و برای سازمانی که تلاش دارد مطالب اساسی و کاربردی خود را به اشتراک بگذارد، لازم و ضروری است؛ مدیریت یک سایت با دو زبان فارسی و انگلیسی علاوه بر دسترسی آسان مشترکین به مطالب مورد نیاز نشانگر اهمیت سازمان به مشتریان خود است و این امر می تواند فرصتی برای برقراری ارتباطات فرامرزی با مشترکین باشد.

مقصودی، چت آنلاین را در راستای تسریع و تسهیل در روابط با مشتریان و افزایش رضایت مشترکین قلمداد کرد و در پایان به برخی از مزایای چت آنلاین که در سایت شرکت گاز استان سمنان راه اندازی شده اشاره کرد و گفت: ثبت و رسیدگی به درخواست های مشترکین و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ، برقراری ارتباط آنلاین و پاسخگویی به موقع، مشاوره وراهنمایی به مشترکین برای سرعت بخشیدن به روند امور اداری، از جمله مواردی است که منجر به افزایش رضایت مشترکین شرکت گاز خواهد شد.

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا