امکانات نرم افزاری، بستری برای فراهم نمودن رضایت مشترکین است
امکانات نرم افزاری، بستری برای فراهم نمودن رضایت مشترکین است
به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان: محسن مقصودی سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: یک سازمان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین خود نیازمند برقراری یک بستر ارتباطی مناسب و سریع همانند چت آنلاین و راه اندازی یک وب سایت به زبان دوم(انگلیسی) است؛ شرکت گاز استان سمنان در همین راستا همواره به تسهیل برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی در فراتر از مرزهای داخلی می اندیشد.
سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه دارا بودن یک وب سایت به زبان دوم برای سازمان ها و مشاغل یک ضرورت است، گفت: زبان دوم، زبان رسمی تعاملات تجاری، سیاسی، علمی و فرهنگی دنیاست و برای سازمانی که تلاش دارد مطالب اساسی و کاربردی خود را به اشتراک بگذارد، لازم و ضروری است؛ مدیریت یک سایت با دو زبان فارسی و انگلیسی علاوه بر دسترسی آسان مشترکین به مطالب مورد نیاز نشانگر اهمیت سازمان به مشتریان خود است و این امر می تواند فرصتی برای برقراری ارتباطات فرامرزی با مشترکین باشد.
مقصودی، چت آنلاین را در راستای تسریع و تسهیل در روابط با مشتریان و افزایش رضایت مشترکین قلمداد کرد و در پایان به برخی از مزایای چت آنلاین که در سایت شرکت گاز استان سمنان راه اندازی شده اشاره کرد و گفت: ثبت و رسیدگی به درخواست های مشترکین و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ، برقراری ارتباط آنلاین و پاسخگویی به موقع، مشاوره وراهنمایی به مشترکین برای سرعت بخشیدن به روند امور اداری، از جمله مواردی است که منجر به افزایش رضایت مشترکین شرکت گاز خواهد شد.