اردبیل

ثبات نسبی وضعیت کرونا در اردبیل/ واکسیناسیون کامل بیش از ۲۵۱ هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وضعیت بیماری کرونا و شمار بستری‌ها در استان اردبیل که در چند هفته اخیر نزولی بوده، هم‌اکنون به یک ثبات نسبی رسیده و آمار بستری‌ها و فوتی‌ها در چند روز اخیر تقریبا یکسان بوده است.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

شمار بیماران بستری به ۲۳۵ نفر رسید

طی همین مدت خوشبختانه ۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۲۳۵ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۶ موردی داشته و از این تعداد ۵۸ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۴۲ بیمار نیز تحت نظر هستند.

واکسیناسیون کامل بیش از ۲۵۱ هزار نفر

در زمینه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز با تزریق ۵ هزار و ۱۴۵ دُز واکسن در شبانه‌روز گذشته، تاکنون ۸۹۵ هزار و ۹۱۸ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۶۴۴ هزار و ۶۲۴ دُز مربوط به نوبت اول و ۲۵۱ هزار و ۲۹۴ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های گرمی، نمین، کوثر، سرعین، بیله‌سوار، نیر و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا