اخبار ورزشی

کاپیتان سابق سرخ پوشان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

کاپیتان سابق سرخ پوشان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری recive؛ این بازیکن ۳۶ ساله بیش از ۳۵۰ بازی برای توپچی‌ها انجام داد و برای تقریبا یک دهه یکی از عناصر اصلی خط دفاع باشگاه بود و در دو قهرمانی متوالی آن‌ها در جام حذفی نقشی اساسی داشت.
مصدومیت جدی آشیل، شانس حضور کوشیلنی در جام جهانی ۲۰۱۸ از از بین برد، اما پس از بازگشت به آمادگی جسمانی به آرسنال کمک کرد تا به فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۹ راه‌یابند.
شکست ۴-۱ مقابل چلسی در باکو آخرین حضور او برای باشگاه شمال لندنی بود.
درپی اختلاف با سرمربی تیم، اونای امری، کوشیلنی نهایتا از آرسنال جدا شد و تصمیم گرفت به بوردو فرانسه بپیوندد.
کوشیلنی در ماه ژانویه به‌دلیل عدم کارآمدی لازم از تیم بوردو کنار گذاشته شد و در مصاحبه‌ای با L’Equipe عنوان کرد: آن‌ها هیچ دلیلی برای تصمیم خود ارائه نکردند. فقط گفتند که استراتژی جدید باشگاه است. این یک سیلی برای من بود، اما من مبارز هستم به مبارزه کردن ادامه خواهم‌داد.”
با این وجود، کوشیلینی با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد کردن هرگونه اتهام نژادپرستی، که اخیرا از سوی گروه التراهای بوردو موسوم به UB۸۷ به او نسبت داده شده‌بود، خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
او در بیانیه‌اش عنوان کرد که در شرایطی که می‌توانست به تیم کمک کند، کفش‌هایش را خواهد آویخت. نهایتا نیز از مجموعه بوردو بخاطر اعتمادی که در این فصول به او کردند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

سیگار کشیدن سرمربی پرتغال وسط زمین!/عکس

بازگشت آگوئرو به تیم‎ملی آرژانتین قطعی شد

تمام تیم‌های بزرگی که جام جهانی را از دست دادند
254 251

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا