اردبیل

شناسایی مشکلات فناوری ۲۵ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: تاکنون مشکلات فناوری ۲۵ واحد تولیدی استان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع آن تلاش خواهد شد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است که با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه نمود و با بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌ها، به‌سمت اقتصاد صنعتی دانش‌محور حرکت کرد.

استفاده از ظرفیت‌ مشاوران توانمند برای شناسایی و رفع نیازهای فناوری

اهلی بیان کرد: واحدهای صنعتی که به‌صورت سنتی در حال فعالیت هستند برای بقا در دنیای رقابت امروز، مجبور به ارتقای فناوری خود هستند که این شرکت با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و برگزاری کلینیک‌های سیار و ثابت، فرصت بهره‌مندی واحدهای صنعتی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و سایر حمایت‌ها را برای افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم نموده است.

اهلی اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با استفاده از ظرفیت‌ مشاوران توانمند استان اردبیل و با هدف ارتقای بهره‌وری و تکنولوژی، اقدام به شناسایی و رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی نموده است.

وی تصریح کرد: در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیازها و مسائل فناورانه صنایع کوچک و خوشه‌های صنعتی یکی از مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد و با شناسایی نیازهای فناورانه و احصای مشکلات واحدهای تولیدی، از واحدهایی که نیاز به ارتقای فناوری دارند در زمینه‌های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا