اردبیل

تهاجم فرهنگی پیچیده‌تر از جنگ نظامی است/ انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا پایدار می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل؛ سردار غلامحسین محمدی اصل در اولین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج، چهار و سه، که در مصلی شهرستان بیله سوار برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن جنگ تهاجم فرهنگی را آغاز کرده که این جنگ پیچیده‌ و دشوارتر از جنگ‌های نظامی و هشت سال دفاع مقدس است‌. ولی قطعا جوانان و نوجوانان ما با تدبر و توسل در این مسیر هم دشمن را شکست خواهند داد.

وی با بیان اینکه، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگ را نشانه گرفته‌اند، ادامه داد: شهدا با شهادت خود مردانگی و وطن پرستی را به ما یاد دادند و ما هم با تمام توان از فرهنگ، انقلاب و وطن خود دفاع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا در  شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان گفت: یادواره‌‌ها، یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی افرادی است که بدون هیچ تاملی برای دفاع از خاک وطن و انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار می‌ماند بیان کرد: شهدا با خون پاک‌شان خواستار حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند از این‌رو خون تمامی شهدا از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی برای ما ارزشمند و فراموش نشدنی هستند و در همین راستا مقام معظم رهبری از سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب یاد می‌کند.

وی اضافه کرد: آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون شهدا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستیم.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به عملیات کربلای پنج و چهار گفت: مادران زیادی هنوز هم در انتظار پیکر پاک شهدانی هستند که طعمه کوسه‌ها شدند و چشم انتظاری این مادران فداکار تمامی ندارد؛ ما با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی راه همین شهیدان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا