اردبیل

دشمن با شایعه‌سازی به‌دنبال تفرقه‌افکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی ابراهیمی ظهر امروز در ویژه‌برنامه بصیرت علوی و فاطمی که در آستانه حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با شایعه‌‌سازی‌های دروغ به‌دنبال تفرقه‌افکنی و کسب قدرت فکری و فرهنگی است که نباید به آن‌ها فرصت اظهارنظر دروغ را بدهیم.

وی ابهام و اهمیت را رکن اصلی شایعه دانست و افزود: دشمنان به‌دنبال منبعی برای هدف قرار دادن افکار و ذهن مردم هستند و برای این‌کار به ابزاری چون شایعه متوسل می‌شوند.

۸ سال دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و سوژه‌های واقعی است

مسؤول بسیج اساتید استان اردبیل به ۸ سال جنگ نابرابر و نیرنگ‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و سوژه‌های واقعی است که می‌تواند در دنیا برای ما به یک قدرت فکری و فرهنگی تبدیل شود، یکی از این سوژه‌ها رفتار و‌ کردار افرادی همچون سردار قاسم سلیمانی است.

ابراهیمی ضمن اشاره به لزوم برگزاری جلسات و مراسمی جهت ارائه مکتب شهید سردار سلیمانی بیان کرد: این برنامه‌ها در راستای گرامیداشت مولفه قدرت نرم و قدرت فرهنگی برگزار می‌شود که برای شناخت عناصر و منابع قدرت نرم نیازمند نشست‌های بیشتر هستیم.

وی سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها عنوان کرد و گفت: ارزش سردار دل‌ها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، بلکه باید همه ما تلاش کنیم راه و مکتب این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در حفظ از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش قدم باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا