خراسان رضوی

هیچ قدرتی به اندازه وحدت برای امت اسلامی مهم و تاثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از صالح آباد، حجت الاسلام محمد ساجدیان امام جمعه شهرستان صالح آباد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان افزود: برخی با سخنان نسنجیده و حرفهایی که باعث خشنودی دشمنان و شیطان می شوند به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند و در رسانه های مجازی باید با آنها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: اینها دشمنانی هستند که در پشت پرده با افراد و حکومتهای خبیثی مثل آل سعود، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار معامله کرده اند و به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی می باشند.

امام جمعه شهرستان صالح آباد تاکید کرد: سازندگان فیلم و کلیپهای اخیر به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی هستند و هیچ قدرتی به اندازه وحدت برای امت اسلامی مهم و تاثیرگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان صالح آباد سالهای سال مردم شیعه و سنی با صلح و صفا در کنار هم زندگی می کنند و با همدیگر احساس برادری و برابری و نزدیکی دارند، اما عده ای شیطان صفت به دنبال این هستند که این وحدت را بر هم بزنند و با حرفهایی که نباید زده شود و بدون پشتوانه علمی و تاریخی و با تفسیر به رای های غلط باعث آزردگی خاطر شیعه و سنی می شوند. البته باید مردم هوشیار باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا