ایلام

هدف دشمن فاصله انداختن بین نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری recive از ایلام، صبح امروز امیر سرتیپ ابراهیم گلفام معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح در اجلاسیه دانش آموزان و فرهنگیان ملی کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: سازش با دشمنان استعمارگر موجب خواری و ذلت خواهد شد چرا که آنان همواره به دنبال چپاول سرمایه‌های مادی، انسانی و معنوی سایر کشورها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ نرم فرهنگی را در پیش گرفته است افزود: دشمن توان حمله نظامی به ایران را ندارد اما با استفاده از قدرت رسانه‌ای، ماهواره‌ای و فضای مجازی به درون خانواده‌های ما رخنه کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هدف دشمن فاصله انداختن بین نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است و معلمان بایستی در جهت آشنا کردن رشادت‌های زمان جنگ تحمیلی گام بردارند.

وی با اشاره بر اینکه ۳۶ هزار شهید دانش آموز و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن از شهدای دوران دفاع مقدس را معلمان و فرهنگیان  تشکیل داده‌اند یادآور شد: باید این ظرافت‌های جنگ تحمیلی برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود تا دانش آموزان با قهرمانان و اسطوره‌های واقعی وطن بیشتر آشنا شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: دانش آموزان رزمنده کوچک مردان بزرگی بودند که درس شجاعت را به سایر رزمندگان و نوجوانان بعد از خود می‌آموزند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا