اردبیل

رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است/ آبرسانی سپاه بیله سوار به روستاهای محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیله سوار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بانیان اجرای مراسمات سوگواری دهه اول محرم، مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام برنامه‌ها دعوت کرد.

وی در ادامه از توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و … توسط سپاه ناحیه بیله سوار در ایام دهه اول محرم تقدیر کرد و افزود: سپاه در تمامی صحنه‌ها در منطقه حضور جدی دارد و هم اکنون پاسداران عزیز در حال آبرسانی به روستاهای محروم این شهرستان مرزی هستند.

خطیب جمعه بیله سوار خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: نمایندگان باید نهایت دقت و تلاش خود را در رای اعتماد به کابینه دولت جدید به خرج دهند و انقلابی‌گری و شایسته سالاری را ملاک تائید خود قرار دهند.

وی افزود: الان کشور در شرایطی نیست که افراد مورد آزمایش و خطا قرار گیرند و مملکت را در مضیقه و سختی قرار دهند.

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم شهریور، سالروز شهدای ۱۳۲۰ و روز بیله سوار، اجرای برنامه های فاخر متناسب با این روز را مورد تاکید قرار داد.

وی در پایان ضمن تحلیل و تبیین وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه گفت: نتیجه تریلون‌ها دلار هزینه  آمریکا در افغانستان و حمایت از دولت این کشور، امروز جز فرار دولت مردان این کشور و تقدیم دو دستی کشور به طالبان چیزی نداشت.

انتهای پیام/3463/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا