ایلام

پیگیری‌های فارس نتیجه داد/ راه اندازی بازارچه عرضه میوه و تره بار ارزان قیمت در ایلام

به گزارش خبرگزاری recive از ایلام، چندی پیش گزارشی با عنوان «تلخی گرانی میوه بر جان مردم/ دست دلالان را از جیب‌ها کوتاه کنید» در خبرگزاری recive منتشر شد که با واکنش‌های متعددی نیز روبرو شد.

جهانگیر رستمزاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری recive در ایلام از راه اندازی بازارچه عرضه میوه و تره بار ارزان قیمت در ایلام خبر داد و گفت: بازارچه با هدف کاهش قیمت میوه و تره بار محصولات خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

وی هدف از تشکیل این بازارچه را تعدیل قیمت‌ها، کمک به وضعیت اقتصادی مردم و همچنین عرضه میوه مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر برشمرد و افزود: در صورت استقبال مردم و اعلام رضایت آنها شعبه‌های بعدی نیز در مناطق دیگر حاشیه‌ای راه اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: شهرداری متولی اجرای این طرح است و باید تلاش کند با نظارت دقیق و مستمر نسبت به تامین و عرضه میوه با کیفیت با قیمت ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب بازار اقدام کند.

رستمزاد ادامه داد: بدون شک در صورت موفقیت در اجرای این طرح سعی می‌شود گوشت و مرغ نیز عرضه شود و نظیر این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳/ر


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا