اردبیل

فارس من| اولین هنرستان پسرانه اردبیل راه‌اندازی می‌شود

سعید نوریان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با موضوع «لزوم تاسیس هنرستان موسیقی در اردبیل» اظهار کرد: در حال حاضر هنرستان دخترانه هنرهای زیبا(کوثر) تنها هنرستان در سطح اردبیل است که در رشته‌های موسیقی، نمایش، سینما و هنرهای تجسمی هنرجو می‌پذیرد و  به غیر از مراکز خصوصی هنرستانی که صرفا رشته خاصی را آموزش دهد، هنرستان هنر نداریم.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از پسران نیز متقاضی تحصیل در رشته‌های هنری از جمله موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی بودند و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل نیز در هفته‌های گذشته این درخواست را به وزارت ارسال کرده که پس از موافقت وزارت ارشاد هنرستان مختص پسران نیز در اردبیل دایر خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در نظر داریم هنرستان کوثر را در زمان‌های مختلف به صورت نوبت‌بندی و شفیت‌های جداگانه برای تحصیل هنرجویان پسر محیا کنیم.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای تحصیل هنرجویان پسر در رشته‌های مختلف هنری اعم از وجود اساتید مجرب و فضا در اردبیل موجود است و  این مسئله به محض طی مراحل قانونی درخواست این اداره کل برای راه‌اندازی هنرستان پسرانه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/3463/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا