ایلام

مصرف بیش از 296 میلیون متر مکعب گاز در استان ایلام

عباس شمس اللهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری recive در ایلام با اشاره به اینکه در شش‌ماهه اول سال‌جاری در اقصی نقاط استان بیش از ۲۹۶ میلیون متر‌مکعب گاز مصرف شده است، گفت: این مقدار مصرف در واحدهای صنعتی، خانگی، ادارات دولتی و آموزشی، CNG و تجاری بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۹۶ میلیون و ۷۴۱ هزارو ۱۳۹ متر مکعب گاز در سطح استان ایلام مصرف شده است، افزود: در بخش صنعت ۱۹۹ میلیون و ۱۴۹ هزارو ۹۰۷ متر مکعب، خانگی ۶۱ میلیون و ۹۴۳ هزارو ۱۹۷ متر مکعب، ادارات دولتی و آموزشی ۳ میلیون و ۷۵ هزارو ۸۲۹ متر مکعب، CNG‌ها ۲۴ میلیون و ۹۸۵ هزارو ۷۴۹ مترمکعب و مشترکین تجاری ۷ میلیون و ۳۷۳ هزارو ۴۰ متر‌مکعب گاز مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این مقدار مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در‌ مجموع ۱۱ درصد رشد داشته‌ است، ادامه داد: مصرف واحدهای صنعتی و CNG نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ و ۶ درصد افزایش و مشترکین خانگی، تجاری، ادارات دولتی و آموزشی به ترتیب ۳۷ و ۶ و ۴۳ درصد کاهش مصرف گاز داشته‌اند.

وی تاُمین سوخت مستمر و مداوم در تمامی بخش‌ها را در گرو مصرف بهینه گاز طبیعی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود که آحاد مختلف استان با صرفه جویی از این نعمت خدادادی، شرکت گاز استان را یاری کنند تا فصل سرد امسال بدون قطعی گاز سپری شود. 

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان  اینکه با شروع فصل سرما مردم از وسایل گرمایشی گاز سوز از جمله بخاری استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: قبل از استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز، از صحت کارکرد سیستم‌های گرمایشی و نیز مسدود نبودن مسیر دودکش اطمینان و بازرسی و بازبینی لازم انجام شود.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا