اردبیل

تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خلخال آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مهرتک عصر امروز در بازدید از مرکز تجمیعی شهید حسین‌رضا عزیزی شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان خلخال آبی بوده و با هدف ایمن‌سازی افراد بالای ۶۰ سال، تزریق دُز سوم در اولویت برنامه دانشکده علوم پزشکی شهرستان بوده که با استقبال خوب مردم همراه شده است و مرکز تجمیعی شهید حسین‌رضا عزیزی در کنار انجام واکسیناسیون مرحله اول و دوم مردم و دانش‌آموزان، مرحله سوم سنین بالا را نیز همه روزه انجام می‌دهد.

ویبا بیان این‌که ۹۷ درصد از مردم شهرستان خلخال دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: حدود ۷۰ درصد جمعیت هر دو دُز را دریافت نموده و در جمعیت دانش‌آموزی نیز حدود ۹۶ درصد دُز اول و ۶۰ درصد هر دو دُز را دریافت کرده‌اند.

ذخیره واکسن در خلخال به اندازه کافی موجود است

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال گفت: در شهرستان خلخال به اندازه کافی ذخیره واکسن برای تمام دُزها وجود دارد.

مهرتک بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی با تلاش همکاران زیرمجموعه توانسته است جز اولین دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کشور باشد که زیرمجموعه‌های آبی در تمامی مناطق تحت پوشش شهرستان را دارا است.

وی تصریح کرد: در ادارات شهرستان خلخال نیز رعایت پروتکل‌ها در اولویت مدیران این مجموعه قرار گرفته تا با حضور ارباب رجوع در ادارات شیوع بیماری از ضریب پایینی برخوردار شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا