ایلام

صدور پروانه احداث 870 واحد طرح اقدام ملی مسکن در ایلام

بهادری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری recive در ایلام از اجرایی شدن۱۴۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۶۲ پروژه خبر داد و گفت: پروانه احداث ۸۷۰ واحد صادر شده است و ۵۶۳ واحد نیز در انتظار صدور پروانه قرار دارد.

وی افزود: تا کنون ۱۵۳۸۸۲ مترمربع( بیش از ۱۵ هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده و مراحل احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری‌ها طبق تفاهمنامه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و… اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با راهکارهای بررسی شده در این جلسات شاهد تسریع جهش تولید مسکن در استان خواهیم بود.

بهادری میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهرهای استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی دو سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن ۱۴۰۶۲ واحد عنوان کرد که برای احداث این میزان واحد مسکونی تا کنون ۵۰۸۷۹ متر مربع زمین در نظر گرفته شده که قابلیت احداث ۲۹۳۹ واحد مسکونی را دارد و برای تأمین زمین ما بقی واحدهای در نظر گرفته شده ۱۵۶۴۴۰۹ متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرها در حال انجام است که در صورت تحقق این میزان زمین قابلیت احداث ۲۰۳۵۷ واحد مسکونی طبق استانداردهای تعریف شده در آن وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: با تأمین زمین مورد نیاز به زودی ثبت نام جهش تولید مسکن در سایر شهرهای استان نیز در در سامانه www.saman.mrud.ir  آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا