ایلام

استکبار ستیزی و قدرت ایران آمریکا را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری recive از ایلام، صبح امروز حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سخنرانی مراسم 13 آبان گفت: آمریکایی‌ها هر سال در آستانه ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن تلاش می‌کنند این روزها را که یوم‌الله است در نگاه ملت ایران و جهان تضعیف کنند.

وی افزود: سال ۱۳۸۸ بنا بود نیروی دریایی سپاه در بندر عباس مستقر شوند؛ آن روز ناوهای آمریکایی با همدیگر صحبت می‌کردند در آن سال به هم اعلام کردند که اگر نیروی دریایی سپاه به بندر عباس بیایند ما در خلیج recive و دریای عمان امنیت نداریم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: من امروز به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنم اگر همه نیروی‌های مسلح کشور را وارد میدان کنیم،‌ آن روز آمریکایی‌ها دیگر حیاتی در این منطقه ندارند.

وی افزود: کتاب (سلام بر ابراهیم) در کشور آذربایجان ترجمه و منتشر شد؛ در جنگی که بین آذربایجان و قره‌باغ بود بعضی از نیروهای رزمی آذربایجان که می‌خواستند وارد جمع شوند پلاک بر گردن داشتند و وقت ورود به میدان پلاک‌ها را از گردن درآوردند و پرتاب کردند؛ از این رو سوال کردند چرا پلاک باز می‌کنید گفتند ما کتاب سلام بر ابراهیم هادی را خوانده‌ایم.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: دنیا امروز شهدای شما را الگو قرار داده است، کتاب خاک‌های نرم کوشک در سوریه ترجمه شد و یک خانم مسیحی این ترجمه را چاپ کرد؛ این خانم مسیحی می‌گوید کاش این کتاب را همه نیروهای نظامی سوری می‌خواندند و می‌فهمیدند شهید برونسی کیست امروز نیروهای سوری از جوانان شما، از شهدای شما، از رزمندگان شما و از شما ملت ایران درس مقاومت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: این حضور شما امروز در صحنه‌ی مبارزه‌ با استکبار جهانی برای دنیا الهام‌بخش است.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: بعد از فتنه سال ۸۸ بیداری اسلامی شکل گرفت؛ من تازه وارد نیروی قدس شده بودم جمعی از بزرگان مصر برخی از کشورها اسلامی به ایران آمدند سوال کردیم چی شد شما در مصر انقلاب کردید گفت ما شاهد بودیم آمریکایی‌ها در سال ۸۸ شما را تحریم کرده بودند و رئیس‌جمهور آمریکا، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه، صدر اعظم آلمان وارد صحنه شده بودند؛ نخست وزیر اسرائیل از اغتشاشگران حمایت کرد همه دنیا در مقابل شما ایستادند اما شکست خوردند، آن زمان ما فهمیدیم می‌شود در مقابل آمریکا، قدرتمندان و سلطه‌گران دنیا ایستاد و پیروز شد.

وی ادامه داد: حرکت شما برای امت اسلامی جهان درسی است، خدا رحمت کند امام بزرگوار که از ملت ایران یک ملت حماسی، یک ملت خودباور، یک ملت مقتدر و قدرتمند،  یک ملت صابر و شکیبا،  یک ملت مومن، یک ملت حاضر در صحنه و یک ملت شهادت طلب ساخت آن چیزی که دشمن را شکست می‌دهد همین ویژگی‌ها و خصلت‌ها است ایمان شما مردم تقوای و شجاعت و استکبار ستیزی شما آمریکا را به وحشت انداخته است؛ ان‌شاالله با صبر شما و با امید به آینده روز به روز دشمن را ذلیل‌تر خواهید کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی در پایان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (ره) فرمودند: ان‌شاالله نسل جوان امروز ما قطعاً سقوط آمریکا را خواهد دید.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا