زنجان

پیگیری ایجاد آرامستان در شرق زنجان

منصور مرادلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی جلسات مشترک با آنها برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اخیرا هم جلسه مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، شهرداری، شورای شهر با حضور نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل وهیأت همراه، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه موضوع حق و حقوق شهرداری از بابت مزایای ورود به محدوده شهری، تفکیک و تغییر کاربری اراضی دولتی برابر قوانین و مقررات جاری و استفاده از ظرفیت دو دستگاه در توسعه مدیریت شهری و ارائه و ایجاد خدمات در مناطق مختلف شهری بخصوص شهرک‌های اقماری بررسی شد.

مرادلو ادامه داد: طرح مطالبات بین شهرداری و راه و شهرسازی و انجام تعهدات توسط طرفین، تعیین تکلیف سند آرامستان جدید و پرداخت مطالبات شهرداری از بابت هزینه‌های صدور احداث پروژه‌های اقدام ملی در سطح شهر و بافت‌های فرسوده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: از دیگر موضوعات مهمی که در این جلسه بررسی شد پرداخت 60 میلیارد ریال به پروژه سبزه‌میدان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی و همکاری در ایجاد آرامستان در شرق زنجان بود.

وی تصریح کرد: در جلسات آتی هم با میراث فرهنگی استان، اوقاف و تأمین اجتماعی جلسات مربوطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا