اردبیل

اسامی برندگان 5میلیون ریالی مسابقه کتابخوانی غدیرپژوهی مشخص شد+ اسامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: برندگان ۵میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس مسابقه غدیرپژوهی که به مناسبت عیدغدیر خم برگزار شده بود، طی مراسمی مشخص شد.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در این مسابقه فرهنگی شرکت کرده بودند که از این بین یک‌هزار و ۱۴۲ نفر به سوالات پاسخ صحیح داده و در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: مرحله اول این قرعه‌کشی با حضور مسؤولان و فعالان فرهنگی برگزار و اسامی ۲۲ نفر جهت دریافت کارت یک میلیون ریالی و ۷ نفر نیز جهت دریافت بن خرید محصولات فرهنگی مشخص و اطلاع‌رسانی شده بود که جوایز این عزیزان نیز اهدا شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم قرعه‌کشی این مسابقه بزرگ کتابخوانی در سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت برگزار و ۱۹ نفر به قید قرعه حائز دریافت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس شدند.

مظفری تاکید کرد: در برنامه‌ریزی انجام شده، قرعه‌کشی برای جوایز ۵میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۱۴ نفر باید انجام می‌شد که به‌دلیل استقبال بالا از این مسابقه، ۵ نفر نیز به این نفرات افزوده شد.

وی تصریح کرد: این مسابقه با هدف ترویج کتابخوانی و آشنایی عموم مردم به ویژه دانشجویان با سیره عملی و رفتاری حضرت علی(ع) در استان اردبیل برگزار شد.

اسامی برندگان ۵میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس: خانم زهرا رکنی ـ مریم سادات روح الامینی ـ حمید اکبریان ـ زهرا نادری ـ فاطمه علیزاده ـ ستاره نوروزی ـ میلاد نادری ـ محمد رضا قاسمی ـ وحید هخامنشی ـ محمد مهدی نخبه زعیم ـ محمد مهدی قنبری ـ مرتضی ایمانی ـ سمانه آقایی ـ فاطمه عابدی ـ ریحانه رضایی ـ حسن فلاح نژاد ـ مرضیه حاج سلمانی ـ سلمان عبدالهی ـ احسان پورهاشمی

انتهای پیام/۳۴۶۳/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا