همدان

۷۲ درصد مردم تویسرکان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و توجه به اصول بهداشتی باید از سوی تمام مردم رعایت شود چراکه این وضعیت فعلی شکننده است.

وی جایگاه شهرستان تویسرکان در خصوص انجام واکسیناسیون را در استان سوم دانست و افزود: ۷۲ درصد دز اول و حدود ۶۰ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر اطلاع‌رسانی و اقناع‌ مردم به منظور انجام واکسیناسیون کرونا تاکید کرد: در راستای مدیریت هوشمند کرونا بسیج عمومی راه‌اندازی کنیم.

وی برگزاری یک جلسه فوری با جامعه هدف اصناف به منظور اطلاع رسانی درباره واکسیناسیون را خواستار شد و گفت: در حال حاضر انجام واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس کروناست، این مهم باید مورد توجه همه طیف‌های جامعه قرار گیرد.

حسینی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای حفظ و صیانت از سلامت جامعه همکاری و همراهی داشته باشیم، بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور آماده‌سازی مدارس ضمن رعایت پروتکل‌ها از سوی آموزش و پرورش تاکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز با اشاره به حضور دانش‌آموزان از فردا سر کلاس‌های درس گفت: همه مدارس روستاها به جز مدرسه روستای سید شهاب به دلیل جمعیت‌ بالا طبق دستورالعمل‌های ابلاغی فعال هستند.

جواد اسدبیگی با بیان اینکه مدارس دوره متوسطه اول و مدارس ابتدایی بالای ۳۰۰ نفر از فردا فعال می‌شود گفت: همه مدارس تویسرکان گروه‌بندی شدند که طبق مجوز دوره ابتدایی دو ساعت و دوره متوسط اول سه ساعت سر کلاس حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به نصب فن مکنده در اکثر مدارس تویسرکان خاطرنشان کرد: ما از مدارس خواستیم فن مکنده را نصب کنند، حدود ۷۵ دستگاه فن مکنده از استان به تویسرکان داده شده است.

فرمانده ناحیه شهرستان تویسرکان نیز با تاکید بر حفظ وضعیت زرد کرونا در این شهرستان اظهار کرد: همه باید با تعاون و تعامل در راستای حفظ سلامت جامعه در برابر ویروس کرونا اهتمام ویژه داشته باشیم.

کامران کریمی با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های ستاد مدیریت کرونا پیرامون وظایف مشخص شده در تویسرکان، از توزیع یک هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا این شهرستان خبر داد.

 انتهای پیام/89010



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا