خراسان رضوی

حریق در بازار امام رضا(ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مهدی رضایی گفت: شامگاه امروز پنجشنبه ۲۲مهرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا(ع) ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۲، ۲، ۲۴ و ۱ را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با اطلاع به‌موقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا(ع) به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام عملیات لکه‌گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن و دمنده‌ها و مکندهای  قوی هوا هستند و تا دقایقی دیگر به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا