اردبیل

اعتبارات خلخال به ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه بعدازظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۰ شهرستان خلخال به ۸۰ میلیارد تومان رسیده که مدیران باید با توانمندی در جذب اعتبارات تلاش نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال برای سرمایه‌گذاری افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در اولویت باشد و در کنار مباحث اقتصادی، مباحث فرهنگی و اجتماعی شهرستان نیز مد نظر قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری خلخال تشریح کرد: در حوزه اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای ۴۴ میلیارد تومان، در حوزه راه ۲۲ میلیارد تومان، در حوزه مطالبات راه و شهرسازی ۵ میلیارد تومان، حوزه آب و فاضلاب ۶۴ میلیارد تومان اعتبار داریم که فعلا ۱۲ میلیارد تومان ابلاغ شده است و تکمیل فاضلاب شهر خلخال نیز در این اعتبارات برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت مردمی در کشور بیان کرد: باید درب اتاق همه مدیران به روی مردم باز باشد و ملاقات عمومی در تمام ادارات نهادینه و فعال شود.

یگانه تأکید کرد: باید تفکر مدیران شهرستان، تفکر جهادی باشد تا در مسیر حل مشکلات مردم قدم برداشته شده و اجرای منویات رهبری مورد توجه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

واکسیناسیون ۸۰ درصد مردم خلخال

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلخال با قدردانی از زحمات پرسنل دانشکده علوم پزشکی خلخال تشریح کرد: شهرستان خلخال با واکسیناسیون ۸۰ درصدی جامعه هدف از برترین شهرستان‌ها در این زمینه بود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خلخال قابل توجه بوده و مجموعه شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و شهرک‌های دامپروری باید در صدر توجه مدیران جهت افزایش تولید و بسترسازی برای اشتغال باشد.

یگانه از پایان برنامه ششم توسعه و آغاز برنامه هفتم خبر داد و بیان کرد: اگر مدیران دستگاه‌ها پیشنهادی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی دارند، هر چه سریع‌تر به فرمانداری شهرستان اطلاع دهند تا در برنامه‌ریزی استانی و سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اردبیل مطرح شود.

وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در اخذ اعتبارات مخصوصا در حوزه آبرسانی گفت: افزایش اعتبارات آب و راه از اصلی‌ترین محورها برای آبادانی منطقه است.

انتهای پیام/3463/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا