خوزستان

ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال‌زدنی است

ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری recive از خوزستان ، مهندس حمید کاویان پس از گفتگو و تبادل نظر با شرکت کنندگان در نمایشگاه، ایده‌هایی که شرکت دانش بنیان ارائه دادند را جذاب و دستاوردهای سازندگانی که با همکاری صنعت نفت، کالا و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را بومی سازی کرده اند، مثال زدنی دانست.

وی تحقق ۱۰۰ درصدی تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را نتیجه تکیه بر عزم سرمایه‌های انسانی و تعامل سازنده ی صنعت با شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و سازندگان توانمند برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه به طور موثری توانسته است شناسایی و ایجاد ارتباطات را تسهیل کند.

مهندس کاویان حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه را نشانه وجود ظرفیت های بی شمار صنعت نفت برای ایجاد زمینه فعالیت‌های مطالعاتی، پژوهشی و عملیاتی دانست و افزود: آمادگی برای بررسی ایده‌های نوین مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص هر طرحی که تولید پایدار را تداوم بخشد، وجود دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا