سمنان

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با حضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با حضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان وی افزود: دراین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بخش‌های صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای،منابع طبیعی، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور حضور دارند.

جعفرمرادی حقیقی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی با حضوراستاندار،رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاههای اجرایی استان سمنان افتتاح و افزود: این نمایشگاه تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

مرادی حقیقی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرودر بخش کشاورزی و منابع طبیعی با دستاوردهای نوین شرکت‌های فعال استان سمنان و سایر استان‌ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد شد.

جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان و سایر استان‌ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا