کردستان

هیچ پروژه‌ آبی تا اتمام طرح‌های در دست اجرا تعریف نمی‌شود/ اتمام پروژه‌های حوزه آب کردستان تا ۲ سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدحسن رضوی عصر امروز در بازدید از سد آزاد و سامانه انتقال آن، اظهارکرد: سه پروژه مهم حوزه وزارت نیرو در سه استان کشور از جمله کردستان در اولویت اتمام قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم آسیب‌های پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرای دولت‌های قبلی احصا شده و این آسیب‌ها علاج‌بخشی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: سیاست دولت سیزدهم تلاش برای اتمام پروژه‌های در دست اجراست و پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پروژه‌هایی که از قبل آغاز شده و دارای اهمیت خاصی است در کمترین زمان به نتیجه برسد.

رضوی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود از لحاظ فنی و اجرایی، پروژه‌های بزرگ حوزه آب در کردستان، طی ۲ سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با عنوان اینکه هر ۶ ماه یک پروژه حوزه آب در کردستان به اتمام می‌رسد، افزود: مجموعه پروژه‌های حوزه آب در کردستان به شرط تامین مالی، تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

رضوی گفت: پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج در صورت تامین اعتبار قبل از آغاز فصل گرما به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: بابت اجرای پروژه‌های وزارت نیرو در کردستان از لحاظ اجرایی نگرانی وجود ندارد و امیدواریم در سفر رییس جمهور و وزیر نیرو به این استان، با تامین اعتبارات لازم اجرای پروژه‌ها تسریع یابد.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: پروژه ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج نیز با ۸۰ درصد پیشرفت، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد تا زمینه برای آبگیری سد ژاوه نیز فراهم شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا