کرمان

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری recive؛ یحیی صادقی با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت تسهیلات باهدف یاری‌نمودن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل‌شده است.
او گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در استان کرمان راه‌اندازی شد و هزارو۶۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان طی دوماهه امسال توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.
صادقی می‌گوید: این تسهیلات در حوزه‌های درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و … پرداخت‌شده است.
به گفته او صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان طی پارسال نیز ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان گفت: این صندوق باهدف ضمانت تسهیلات مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار تشکیل‌شده و از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۱ نفر از مددجویان با تأمین اعتبار حدود سه میلیارد تومان از این ضمانت استفاده کردند.
او گفت:باهدف گسترش دامنه پوشش این خدمت، امسال وام کارگشایی مددجویان نیز در قالب صندوق ضمانت قرار خواهد گرفت.
صادقی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، می‌گوید: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به‌عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.
48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا