اخبار استانها

تقدیر شورای شهر جزیره کیش از تیم انقلابی سازمان منطقه آزاد کیش

تقدیر شورای شهر جزیره کیش از تیم انقلابی سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش recive از کیش : در دیدار رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس و اعضای شورای اسلامی کیش، حجت بزنی بر لزوم اهمیت تعامل ایجاد شده میان شورا و سازمان تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی کیش به عنوان بازوی توانمند پل ارتباطی میان مردم و سازمان است.

بزنی با بیان این که شورای اسلامی کیش تا کنون اقدامات ارزشمندی در این منطقه انجام داده است، اظهار داشت: با مصوبه شورا در سال مالی ۱۴۰۰ نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان به خزانه شرکت عمران، آب و خدمات واریزی داشتیم.

وی اظهار داشت: شورا نماینده و زبان مردم است و تلاش می کنیم همگام با سازمان پاسخگوی مطالبات مردمی باشیم.

محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که شورای اسلامی کیش با جایگاه اصلی خود فاصله دارد، افزود: باید به شوراها بیشتر مسوولیت داد تا نقش میان مردم و اداره شهر را به نحو مطلوب بتوانند انجام دهند.

لیلا زارعی عضو شواری اسلامی کیش این نهاد را حلقه تعامل میان سازمان و مردم معرفی کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم گام های موثری در راستای تحقق اهداف و مسائل شورا برداشته شود.

بدریه بحرینی سخنگوی شورای اسلامی کیش، بر اهمیت جایگاه ویژه شورا تاکید کرد و افزود: شورای کیش به عنوان بازوی مشورتی سازمان برای حل مشکلات مردم است به خاطر این که همه ما در میان مردم حضور داریم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها هستیم.

سهیلا زراعت پیشه عضو شورای اسلامی کیش ضمن ابراز خرسند از تیم جهادی و انقلابی سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: انتظار داریم از شورای شهر به عنوان بازوی مشورتی در راستای حل مشکلات و تحقق اهداف تعیین شده استفاده شود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا