یزد

کلیپ زورگیری در امامشهر یزد تکذیب شد/ با عاملین نشر کلیپ برخورد قانونی می شود

سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد در خصوص انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زورگیری در منطقه امامشهر یزد به خبرنگار فارس، اظهار کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شده این کلیپ که در آن با سلاح سرد و گرم نسبت به زورگیری اقدام شده است مربوط به هیچ کدام یک از مناطق یزد نبوده و کذب است.

وی افزود: شهروندان باید اخبار صحیح را از مبادی موثق از جمله( کانال حوادث یزد، پلیس یزد و اخبار فوری حوادث یزد) پیگیری کرده تا از انتشار شایعات در جامعه جلوگیری شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: به طور یقین پلیس افرادی را که برای جذب مخاطب بالا با شایعه پراکنی در فضای مجازی، آرامش روحی و روانی مردم را بر هم می زنند برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

سرهنگ مزیدی با بیان این‌که خوشبختانه شهروندان یزدی ارتباط خوب و مستمری با پلیس دارند، تصریح کرد: بسیاری از دستاوردهای ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد نتیجه همکاری مردم با عوامل نیروی انتظامی است و این سرمایه ای بزرگ است که باید از آنها حراست کنیم.

وی تلاش برای افزایش احساس امنیت را از جمله اولویت های پلیس دانست و بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو هستند که بدون در نظر گرفتن عاقبت کار خود و فقط برای جذب مخاطب نسبت به این چنین شایعه پراکنی‌هایی اقدام می‌کنند. 

انتهای پیام/د/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا