فرهنگ و هنر

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اردیبهشت و خرداد خواهیم دید

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اردیبهشت و خرداد خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری recive، از داستان‌های علمی تخیلی مثل یک خانواده با قدرت‌های جادویی تا ماجراهای عاشقانه، کمدی و هیجان‌انگیز؛ سریال‌های کره‌ای ماه آیندۀ میلادی به احتمال زیاد با تنوعی که دارند می‌توانند اغلب مخاطبان را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارند.

به گزارش فرادید؛ یکی از جواهرهای این ماه سریال «عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون» است که بازیگر نقش «پرنسس جامیونگ» بازی در نقش اصلی آن را به عهده دارد.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که در ماه میلادی مه پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

۱. صادقانه میگم (Frankly Speaking)
صحبت

در این کمدی عاشقانه، کو کیونگ-پیو نقش سونگ کی باک را بازی می‌کند؛ یک مجری مودب و مهربان تلویزیون که یکی از بهترین‌ها در حرفه خود محسوب می‌شود. اما ناگهان یک بیماری عجیب باعث می‌شود او تمام افکار خود را بدون محدودیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای بیان کند؛ این حالت باعث ایجاد اختلال در زندگی حرفه‌ای او می‌شود. اما از طرف دیگر «اون وو جون» یک فیلمنامه‌نویس برنامه‌های تلویزیونی است که فکر می‌کند حالت مخصوص سونگ کی باک می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. از همین‌جاست که همکاری این دو نفر آغاز می‌شود.

۲. خانواده غیرعادی (The Atypical Family)
خانواده

بوک گوی جو، مرد جوانی از خانواده‌ای با قدرت‌های ماوراء طبیعی است که می‌تواند به گذشته و لحظات شاد زندگی خود سفر کند، با این حال، او قادر به تغییر چیزی در گذشته نیست.

این باعث می‌شود که او افسرده شود و قدرت‌های خود را از دست بدهد، اما او تنها نیست زیرا خانواده‌اش نیز به دلیل مشکلات روانی و مشکلات روزمره مانند اختلالات خوردن، اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و بی‌خوابی شروع به از دست دادن توانایی‌های خود می‌کنند. اما اینجاست که زنی مرموز به اسم دو دای هی وارد ماجرا می‌شود؛ زنی که قدرت‌های جادویی خاص خودش را دارد.

۳. عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون (The Midnight Romance at Hagwon)
هاگوون

این سریال داستان عشق بین دو معلم را در یک آکادمی خصوصی به تصویر می‌کشد. سئو هی جین (جونگ ریو وون) با بیش از ۱۴ سال تجربه، معلمی آرام و مصمم است که وقتی شاگرد سابقش به عنوان همکار او به آکادمی می‌آید، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود.

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اردیبهشت و خرداد خواهیم دید

۴. جرات کن عاشقم بشی (Dare to Love Me)
جرات

این سریال که بر اساس وب‌تون Treat Me Carelessly ساخته شده، یک کمدی عاشقانه است که رابطه بین یک پژوهشگر کنفوسیوسی و یک دختر علاقمند به هنر و طراحی را روایت می‌کند. شین یون بوک جوان (کیم میونگ سو) که بر اساس اصول سختگیرانه کنفوسیوس مانند خیرخواهی، عدالت، ادب، خرد و ایمان زندگی می‌کند، خود را در مقابل کیم هونگ دو (لی یو یونگ) با شخصیت بی‌خیال و بی‌قید می‌بیند.

۵. تصادف (Crash)
تصادف

افسر پلیس چا یون هو (لی مین کی) یک ریاضیدان و تحلیلگر با استعداد است که به تیم تحقیقات جرایم رانندگی منتقل می‌شود. او توانایی شگفت‌انگیزی در بازسازی صحنه‌های تصادف دارد. با این حال، ناتوانی او در رانندگی و عدم معاشرت او بر پیشرفت شغلی او تأثیر می‌گذارد. ارتباط او با سایر اعضای تیم تحقیقات، داستان این سریال را به پیش می‌برد.

۶. نه خیلی قدرتمند اما جذاب (Not Very Powerful, but Attractive)
نه خیلی

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اردیبهشت و خرداد خواهیم دید

در این کمدی جنایی، اعضای بدترین تیم تحقیقات جنایی کره را دنبال می‌کنیم که با دونگ‌بانگ یو بین (کیم دونگ ووک)، بهترین رهبر تیم‌های تحقیقات جنایی، کنار هم جمع می‌شوند تا یک تیم قوی را تشکیل دهند. یو بین در حالی که یک تیم نخبه را رهبری می‌کرده و موقعیت معتبری در خارج از کشور داشته، به دلایل مرموز به کره باز می‌گردد و داوطلب می‌شود تا بدترین تیم کشور را هدایت کند.

۷. ارتباط (Connetion)
ارتباط

داستان یک کارآگاه خبره از تیم مواد مخدر است که پس از اعتیاد اجباری به مواد مخدر توسط شخصی ناشناس، در جستجوی ریشه‌های فساد است. در طرف دیگر یک خبرنگار اخراجی را داریم که با هدفی مشترک بر سر راه کارآگاه قرار می‌گیرد.

۲۲۰۵۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا