همدان

دفاع مقدس زنان امروز دفاع از هویت دینی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی نقش زنان در دفاع مقدس اظهار کرد: اراده انسان کامل از اراده الهی نشات می‌گیرد و اراده انسان کامل نیز تجلی انعکاس محبت الهی است.

وی با اشاره به اینکه اظهار محبت پیامبر گرامی اسلام به جامعه بانوان نیز برگرفته از تجلی نور الهی است عنوان کرد: جامعه زنان توانایی رسیدن به رشد و تکامل را دارند و این از محبت الهی سرچشمه می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن اینکه تکامل جامعه زنان در دفاع مقدس را حاصل مقاومتی دانست که در دوران دفاع مقدس انجام دادند افزود: بانوان در دفاع مقدس مجاهدت‌های زیادی داشتند و اگر زنان و پشتیبانی آنها نبود، انقلاب ما پیروز نمی‌شد و این شعار سیاسی نیست.

وی با اشاره به بانوان حاضر در جلسه عنوان کرد: امروز شما بانوان هم در دفاع مقدس هستید زیرا شما با آیندگان در ارتباط هستید و دفاع امروز دفاع از هویت دینی و ملی و حفظ هویت دینی جامعه زنان است.

 شعبانی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان هویت ساختگی برای زنان ایجاد کرده و شاکله خاصی را طراحی کند افزود: هویت دینی و ملی شما مثال‌زدنی است و شما که رهروان آنهایی بودید که دیروز مقاومت کردند امروز نیز باید از هویت دینی و ملی حفاظت کنید و اجازه ندهید هویت پوچ و بدون پشتوانه عقلی و دینی شکل گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا