تهران

بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در لواسانات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات در نشست یادواره شهدا بخش لواسانات و هماهنگی برنامه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در اولین سالگرد شهید حاج قاسم عزیز با توجه به اوج گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، متاسفانه نتوانستیم آنطور که در شان این شهید بزرگوار بود برنامه هایی را برگزار کنیم لذا امسال در دومین سالگرد این شهید بزرگوار باتوجه به کاهش این بیماری در سطح کشور این فرصت ایجاد شده تا بتونیم برنامه هایی در شان این شهید بزرگوار برگزار کنیم.

وی گفت: لواسانات بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان در گام دوم انقلاب بسیار ضروری می باشد.

بخشدار لواسانات بیان کرد: در بحث شهید حاج قاسم ایشان نماد مقاومت و مبارزه با استکبار است که امروز هر جا صدای استکبارستیزی به گوش می رسد کلمه رمز آن نام مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد. شهید سلیمانی الگوی مقاومت و قهرمان ملت ایران و امت اسلام است و مکتب حاج قاسم توقف نخواهد داشت و آیندگان با مطالعه تاریخ به این قهرمان ملی افتخار خواهند کرد.

رییس ستاد یادواره شهدا لواسانات در ادامه به مکان برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه لواسانات با استعداد ۲۰۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح روستاها هماهنگی لازم انجام می‌شود که وسایل و امکانات لازم در اختیار اهالی قرار گیرد و برای حضور در مراسم مشکلی نداشته باشند.

طاهرخانی ادامه داد: در بحث بعدی موضوع فضا سازی و محیطی انجام می‌شود که ان‌شاءالله از اول دی ماه فضای بخش توسط بسیج متفاوت خواهد شد و از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهدای دفاع مقدس دیداری انجام می‌شود تا برای حضور در مراسم از ایشان دعوت به عمل آید و همینطور دعوت از ایثارگران و جانبازان و رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا