مازندران

تخلیه بار ۶۹ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرامیرآباد

تخلیه بار ۶۹ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرامیرآباد

به گزارش recive از مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری این میزان عملیات رشد ۲۵ درصدی را در این بندر به ثبت رسانده است ، به ظرفیت های منحصر بفرد لجستیکی در شقوق مختلف حمل و نقل بندرامیرآباد بخصوص در بخش ریلی اشاره کرد و گفت از این میزان حدود ۹۰ هزار تن کالای اساسی به صورت حمل یکسره جهت مصارف ضروری به مقاصد ذیربط ارسال شد.

وی افزود این میزان کالای تخلیه و بارگیری شده که شامل جو ، ذرت ، گندم ، روغن و انواع کالاهای دیگر بوده ، توسط ۶۹ فروند کشتی از کشورهای قزاقستان و روسیه به پرترددترین بندر حاشیه دریای خزر وارد شده است.

مدیرکل بندرامیرآباد همچنین از رشد ۳۸ درصدی کالاهای اساسی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این بندر خبر داد که با دارا بودن مجموعه کاملی از امکانات در پذیرش انواع کالاها همچون تعدد انبارها ، سیلوهای نگهداری کالاهای اساسی و بهره گیری از شقوق مختلف حمل و نقل ترکیبی ، تأمین و تکمیل زنجیره کالاهای اساسی کشور را تسریع خواهد کرد.

سعیدی پور با تأکید بر اینکه توقف کالا بیش از زمان مجاز و بازه زمانی متعارف ، سبب تحلیل توانمندی های بنادر و کاهش قدرت رقابت پذیری آن‌ها می شود ، از آمادگی کامل بندرامیرآباد جهت تأمین و تخلیه بخش عمده ای از کالاهای اساسی در کشور خبر داد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا